Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Ο Γίγας της Σάτιρας

Απολαύστε εδώ φίλοι μου τον πρωταθλητή σατιρικό μας καλλιτέχνη σε ένα... βαθυστόχαστο ποιητικό κρεσέντο. Προηγουμένως φροντίστε να αποφύγετε την παρουσία σεμνότυφων, δυσκοίλιων, υποκριτών, σπασικλών και βασικά και πρώτιστα αφαιρέστε την δική σας μάσκα υποκρισίας. Κι αν ακόμα δεν τολμάτε, ελπίζω η περιέργειά σας να δείτε το βίντεο να βοηθήσει έτσι κι αλλιώς Αν, τέλος, νιώσετε καλύτερα, δηλαδή αν νιώσετε την λυτρωτική επίδραση του άκρατου γέλιου, μπείτε στο You Tube και ανοίξτε όσα βίντεο του παμμέγιστου Τζιμάκου αντέξετε. Και για κερασάκι στην τούρτα είτε ανοίξτε το ραδιόφωνο στις 12 το μεσημέρι καθημερινά στη συχνότητα 99,5 και απολαύστε τα σχόλιά του, είτε μπείτε στην ιστοσελίδα του radio CITY και ανοίξτε το αρχείο των απίστευτων εκπομπών του. Έχω την άποψη ότι ελάχιστος λόγος γίνεται στις μέρες μας γι αυτό το φαινόμενο και την τεράστια απελευθερωτική του προσφορά. Όπως συμβαίνει πάντα μοιάζουν να περιμένουν να πεθάνει πρώτα για να αρχίσουν να τον δοξάζουν. Το κόλπο των σαρκοφάγων. Ο Τζίμης μας όμως δεν τους κάνει την χάρη. Έχει DNA αθάνατου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γιωργο !
ειμαι και εγω ενας λατρης του τζιμακου που τον παρακολουθω σε οτι κανει ..και χαρηκα πολυ που αρεσει και σε σενα..

βαγγελης απο νισυρο..

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γιωργο !
ειμαι και εγω λατρης του τζιμακο(τζιπακου )οπως λεει και ο ιδιος ..
και χαρηκα πολυ που αρεσει και σε σενα..
ωραια που το εχεις αναρτισει στο μπλοκ σου..
να εισαι καλα...

βαγγελης απο δωδεκανησα

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γιωργο !
ειμαι και εγω λατρης του τζιμακο(τζιπακου )οπως λεει και ο ιδιος ..
και χαρηκα πολυ που αρεσει και σε σενα..
ωραια που το εχεις αναρτισει στο μπλοκ σου..
να εισαι καλα...

βαγγελης απο δωδεκανησα

Λευκιμμιώτες για την Λευκίμμη είπε...

"Ανώνυμε" Βαγγέλη χάρηκα που σου άρεσε η καταχώρηση για τον Τζι(π)άκο.
Προχώρα και πιό βαθυά σε προηγούμενες καταχωρήσεις. Θα βρείς κάποιες που σίγουρα θα σου αρέσουν αφού σου αρέσει ο Πανούσης. Π.Χ το "ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟ ΠΙΠΕΡΙ" κ.λ.π.
Πες και δυό λόγια για σένα να γίνει παιχνίδι.